Stress

Hej, i detta inlägget så tänkte jag berätta lite om min stressiga dag. Alltså det började i morse när jag skulle vakna och tänkte att klockan nog snart var 7. Men när jag kollade på klockan så visade det sig att den var 7.30... Och jag började klockan 8.  PANIK!!

Jag slängde på mig det första som jag hittade i garderoben. Inte det snyggaste asså..... Sedan så slängde jag i mig frukosten som bestod av en halv skål flingor... 3 minuter i 8 så fick jag skjuts av mamma till skolan. Tack!  

Sedan var jag i skolan som vanligt. 

Men när jag skulle hem så tänkte jag ta bussen för att hinna hem och äta innan träningen. Men bussen körde förbi mig när jag stod vid busshållplatsen. Och jag blev ganska stressad eftersom att min buss till träningen skulle gå om 25 minuter. Så jag fick GÅ hem, jag hann då precis att packa mina grejer och springa till bussen. Men jag hann ännu en gång i tid. 

Jag tog bussen till möndalsbro där mamma skulle hämta upp mig, men det var kö, så att hon kom 15 minuter sent och sedan var det kö hela vägen till kullavik där jag tränar. Men inte nog med att vi var sena, jag var tvungen att äta någonting innan jag skulle träna så vi fick stanna på Hemköp. Det gjorde oss ännu senare, så vi kom till kullavik klockan 6, då träningen började. Tillsluts så lyckades jag ändå att få ett bra träningspass och nu är jag äntligen hemma och kan pusta ut.

Kommentera här: